Distances līgums un Internetveikala www.drukasnams.lv lietošanas noteikumi

1. Līguma priekšmets:
 1.1. Pārdevējs – interneta tirdzniecības vietnes www.drukasnams.lv, (turpmāk tekstā –  internetveikals), un ar to saistīto tiesību īpašnieks SIA Drukas Nams (turpmāk tekstā – Pārdevējs), reģistrācijas Nr. 45403056897, juridiskā un pasta adrese: Viestura iela 10B, Jēkabpils, LV-5201, kas savas saimnieciskās darbības ietvaros saskaņā ar šo distances līgumu, (turpmāk tekstā –  Līgums), piedāvā un pārdod preci Pircējam (turpmāk tekstā – Pircējs);
 1.2. Pircējs – patērētājs, rīcībspējīga persona, kura vienlaicīgi atbilst šādiem kritērijiem: 1) ir privātpersona 2) ir juridiska persona un 3) ir autorizēts Pārdevēja interneta tirdzniecības vietnes www.drukasnams.lv lietotājs;
 1.3. Prece – Pārdevēja preču sortimentā ietilpstošie produkti un pakalpojumi, kas tiek piedāvāti tirdzniecībai Pārdevēja Internetveikalā www.drukasnams.lv un ir pieejami Pārdevēja noliktavā;
 1.4. Pasūtījums – šajos noteikumos atrunātā kārtībā Pircēja veikts preču pasūtījums.

2. Vispārīgie lietošanas noteikumi
2.1. Pirms sākt lietot Pārdevēja internetveikalu www.drukasnams.lv, lūdzam izlasīt internetveikala www.drukasnams.lv lietošanas noteikumus (turpmāk tekstā – noteikumi).

2.2. Veicot pirkumu vai reģistrējoties šajā internetveikalā, Jūs skaidri paužat piekrišanu lietošanas noteikumiem. Ja nepiekrītiet šiem noteikumiem, variet neizmantot šī internetveikala pieejamos pakalpojumus.
2.3. www.drukasnams.lv ir oficiāli reģistrēts internetveikals, kas paredz noformēto pasūtījumu apstrādi (komunikāciju, apmaksu uc. procesus) tikai elektroniskā formātā.
2.4. Apmeklējot internetveikalu www.drukasnams.lv vai izmantojot tajā izvietoto informāciju par precēm un pakalpojumu sniegšanu, Jūs piekrītat šiem noteikumiem.
2.5. Gadījumā, ja nepiekrītat šiem noteikumiem, lūdzam neapmeklēt internetveikalu www.drukasnams.lv kā arī nelietot un neizmantot internetveikalā www.drukasnams.lv piedāvātos pakalpojumus.
2.6. Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji grozīt vai papildināt Līguma noteikumus, kas stājas spēkā no tā brīža, kad tiek publicēti www.drukasnams.lv internetveikalā.
2.7. Ar brīdi, kad sākat lietot internetveikalu tiks uzskatāms, ka esat iepazinies ar lietošanas noteikumiem.

2.8. Pircējam ir pienākums pie katras iepirkšanās reizes izlasīt lietošanas noteikumus, lai savlaicīgi iepazītos ar noteikumos veiktajā izmaiņām.

2.9 Ja Pircējs nepiekrīt noteikumiem, tad internetveikalu lietot ir aizliegts.
12.10. Internetveikala www.drukasnams.lv lietotājiem ir tiesības izmantot internetveikalā piedāvātās iespējas un pakalpojumus par cenu, kāda ir spēkā attiecīgā pakalpojuma piedāvāšanas brīdī, konkrētajām precēm pie konkrētajiem parametriem un pasūtījumu apjomiem.

2.11. Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī, pēc saviem ieskatiem, mainīt internetveikalā norādītās cenas un/vai izveidot jaunus maksas pakalpojumus. Neskaidrību gadījumā, jautājumos, kas attiecināmi uz internetveikala www.drukasnams.lv redzamajām preču cenām, pie konkrētiem apjomiem, lūgums sazināties ar klientu konsultantu, rakstot uz e-pastu [email protected].
2.12. Internetveikala lietotājs nevar iepazīties ar precīzu apdrukas cenu visām Pārdevēja izmantotajam apdrukas un drukas tehnoloģijām.

2.13. Lai varētu izmantot internetveikala pakalpojumus un iegādāties tajā piedāvātās Preces, Pircējs var izvēlēties, vai iegādāties Preces bez reģistrācijas vai ar reģistrāciju.
2.14. Lai kļūtu par internetveikala reģistrēto lietotāju, jāievēro noteiktā reģistrēšanās kārtība.

2.14.1. Reģistrējoties Internetveikalā Pircējam ir jāizveido savu personīgo kontu, izmantojot reģistrācijas pamatdatus.
 2.14.2. Pēc paroles izveidošanas un reģistrācijas veikšanas, Pircējs apņemas nodrošināt, ka parole netiek atklāta trešajām personām.
 2.14.3. Pircējs ir atbildīgs par jebkuru viņa veikto darbību internetveikalā, pievienojoties ar savu paroli.
 2.14.4. Ja internetveikala sniegtos pakalpojumus izmanto trešā persona, izmantojot Pircēja piekļuves datus, Pārdevējs šo personu uzskata par Pircēju.
 2.14.5. Ja Pircējs pazaudē piekļuves datus, viņam ir nekavējoties jāinformē par to Pārdevējs pa tālruni vai e-pastu, kas norādīti internetveikala vietnē;
 2.14.6. Veicot reģistrāciju, Pircējs var norādīt vai vēlas saņemt Pārdevēja vai viņa partneru paziņojumus vai citus Pircējam noderīgus piedāvājumus, tādējādi piekrītot, ka šādus paziņojumus vai piedāvājumus Pircējam var sūtīt. Ja Pircējs nevēlas tos saņemt un to ir atbilstoši apstiprinājis, Pārdevējs nesūtīs Pircējam reklāmas un informatīvos ziņojumus, izņemot tos, kuri ir nepieciešami, lai izpildītu Pircēja veikto Pasūtījumu;
 2.14.7. Sniedzot informāciju par sevi, Pircējs dod tiesības Pārdevējam kā personas datu pārzinim atlasīt, uzkrāt, sistematizēt un izmantot visu to informāciju un datus, kurus Pircējs tieši vai netieši sniedzis, izmantojot internetveikala pakalpojumus.
2.14.8. Pircēja sniegtie personas dati tiks apstrādāti, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus, kas reglamentē fizisko personu datu apstrādi un aizsardzību.
 2.14.9. Apstrādājot un glabājot Pircēja personas datus, Pārdevējs izmantos visus iespējamos organizatoriskos un tehniskos līdzekļus, kas nodrošinās personas datu aizsardzību no nejaušas atklāšanas, maiņas vai citādas nelikumīgas datu apstrādes.
 2.14.10. Pircēja personas dati tiks izmantoti, lai identificētu Pircēju un Preču saņēmēju, veicot Preču pārdošanu un piegādi, izrakstot grāmatvedības dokumentus, atmaksājot pārmaksātu summu un naudu par Pircēja atpakaļ atdotajām Precēm, administrējot parādsaistības, veicot citas no Līguma izrietošās saistības, kā arī nodrošinot Pircējam iespēju izmantot citus internetveikala pakalpojumus.
2.14.11. Pircēja personas dati tiks apstrādāti tiešā mārketinga mērķiem, tikai ar Pircēja piekrišanu.
 2.14.12. Pircēja sniegtos personas datus izmantos tikai Pārdevējs un tā partneri, ar kuriem Pārdevējs sadarbojas, veicot internetveikala administrēšanu, Preču piegādi un citus ar Pircēja pasūtījuma izpildi saistītus pakalpojumus.
 2.14.13. Pārdevējs apliecina, ka neatklās Pircēja personas datus citām trešajām personām, izņemot Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktos gadījumos.
 2.14.14. Pircēja personas dati tiks glabāti ne ilgāk, kā to prasa noteiktie datu apstrādes mērķi

2.15. Pārdevējs neatbild par jebkāda veida izdevumiem un zaudējumiem, kas radušies internetveikala www.drukasnams.lv lietošanas laikā.
2.16. Gadījumos, ja ir neskaidrības par Pārdevēja interneta veikalā www.drukasnams.lv ievietoto dokumentu formu aizpildīšanu, lūgums sazināties ar klientu apkalpošanas speciālistiem, rakstot uz e-pastu [email protected].

2. Pirkšanas-pārdošanas distances līguma noslēgšana
2.1. Līgums uzskatāms par noslēgtu ar brīdi, kad Pircējs veicis Pasūtījumu un atbilstoši šiem noteikumiem ir veicis samaksu par Preci.
2.2. Pasūtīšanas kārtība
2.2.1. Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.
2.2.2. Pircējs veic preču pasūtīšanu (turpmāk tekstā – Pasūtījumu) caur internetveikalu – www.drukasnams.lv, izvēloties iegādājamo preču veidu, krāsu, daudzumu u.c. parametrus.
2.2.3. Preču cenas internetveikalā norādītas eiro valūtā, bez Pievienotās vērtības nodokļa (PVN).
2.2.4. Pievienotās vērtības nodoklis par kopējo pasūtījuma summu attiecīgi tiek pierēķināts visām precēm un izvēlētajiem Piegādes pakalpojumiem, kas izvēlēti Pircēja grozā, lai noformētu Pasūtījumu.
2.2.5. Par noformētu Pasūtījumu uzskatāms, tikai tāds pasūtījums, kuram ir savs unikālais Pasūtījuma numurs un kurš veikts, savstarpēji noslēdzot šo Distances līgumu, atbilstoši tā noteikumiem, kā arī piekrītot Pārdevēja Privātuma politikai.
2.2.6. Pasūtot jebkuru preci internetveikalā vai caur e-pastu [email protected], kuru Pircējs vēlas saņemt ar personalizētu apdruku, ir jāpievieno fails, kurš jāuzdrukā uz izvēlētās preces/-ēm.
2.2.7. Pircējam, veicot pasūtījumu internetveikalā ir jāpievieno fails, kas ietver informāciju, bildes vai logo ar vēlamo apdruku. Vēlamie formāti failiem ir:.ai,.cdr, eps,.pdf, .jpg vai .png.
2.2.8. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju uzskatāms par noslēgtu ar brīdī, kad Pircējs, internetveikalā ir veicis Preču groza apmaksu, norādījis bez maldiem patiesu informāciju – Pircēja vārdu, uzvārdu, kontakttālruni atbilstoši valstij no kuras veic pasūtījumu vai uz kuru nepieciešama piegāde (ja tāda nepieciešama) un piegādes adresi (ja tāda nepieciešama), precīzu pasta indeksu un iepazinies ar šiem Noteikumiem un Privātuma Politiku. Vai veicot rakstisku pasūtījumu uz e-pastu [email protected], norādot nepieciešamās preces (tikai tās preces, kas nav atrodamas interneta veikalā un/vai nav noformējamas pasūtījumā caur grozu interneta veikalā www.drukasnams.lv) un to daudzumu, pievienojot e-pastā, apdrukai nepieciešamos failus augstāk minētajos formātos un precizējot piegādes nepieciešamību un e-pastā apstiprinot, ka Pircējs ir iepazinies ar noteikumiem.

2.2.9.Pārdevējam ir tiesības sazināties ar Pircēju, izmantojot pasūtījumā norādīto e-pasta adresi, pamatojoties uz noslēgto līgumu vai risinot radušās neskaidrības saistībā ar līguma pildīšanu.
2.2.10. Pasūtījumus, kas veikti internetveikalā, Pārdevējs apstrādā tikai elektroniski.Informācija, kas nodota telefoniski vai mutisiki Pārdevēja klientu apkalpošanas speciālistiem, nav uzskatāma par pilnvērtīgu informāciju pasūtījuma apstrādē.
2.2.11. Ja Pircējs pieprasa veikt izmaiņas reģistrētajā pasūtījumā, kas ir nepabeigts, tad šim lūgumam jābut rakstītam elektroniskā veidā uz e-pastu [email protected] un jābūt rakstītam no Pasūtījumā norāditas e-pasta adreses.
2.2.12. Pārdevējs, pēc pasūtījuma saņemšanas, nosaka optimālāko, izdevīgāko un izpildes termiņa ziņā atbilstošāko personalizācijas metodi, vadoties pēc parametriem – izvēlētā prece, pasūtījuma apjoms, vēlamais izpildes termiņš, pievienotais drukas/gravējuma vai citas personalizācijas fails, garantija precei ar personalizāciju.
2.2.13. Attiecīgi piemērotākajai drukas/gravējuma vai citas personalizācijas metodei (ja internetaveikalā, precei cena ir norādīta bez personalizācijas vai pie preces nav atsevišķas personalizācijas izcenojumu tabulas) Pārdevējs sagatavo gala cenu piedāvājumu, ko nosūta Pircējam uz norādīto e-pastu, ko tas norādījis pasūtījumu veicot.
2.2.14. Pircējam ir tiesības norādīt sev vēlamo personalizācijas tehnoloģiju, pasūtījuma apstrādes, laikā, bet gala lēmumu par piemērotāko personalizācijas apstrādes tehnoloģiju pieņem Pārdevējs, saskaņojot ar Pircēju personalizācijas metodi un tās izmaksas kā arī saskaņo pasūtījuma provizorisko gala rezultātu ar Pircēju, nosūtot digitālu pasūtījuma vizualizāciju (Turpmāk tekstā- maketu), uz pasūtījumā norādīto e-pastu.
2.2.15. Izgatavošanas termiņi, personalizētu preču pasūtījumiem tiek saskaņoti ar Pircēju e-pastā un norādīti rēķinā, ko Pircējs pieņem un akceptē, veicot maksājumu Pārdevēja norēķinu kontā, norādot konkrētā pasūtījuma rēķina numuru.
2.2.16. Ja Pircējs veic pasūtījumu precēm bez apdrukas, Pārdevējs nodrošina pasūtījuma izpildi un/vai preču piegādi iespējami ātrākajā pieejamajā laikā.
2.2.17. Pārdevējs nepieņem Pircēja atnestas preces uz apdruku vai gravēšanu, ja spēj nodrošināt līdzvērtīgu preces alternatīvu.
2.2.18. Gadījumā ja Pircējs vēlas apdrukāt savas atnestas nestandarta preces, tad Pārdevējs katru gadījumu izskata individuāli un ir tiesīgs atteikt pakalpojuma sniegšanu, bez pamatojuma.

2.3. Apmaksas un pasūtījuma izpildīšanas kārtība
2.3.1. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci, apmaksājot Pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu.

2.3.2. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
2.3.3. Pārdevējs nodrošina pasūtījuma izpildi precēm ar vai bez apdrukas, norādot Pircējam izgatavošanai nepieciešamo, dienu skaitu e-pastā, kurā tiek sūtīts elektroniskais rēķins. Norādītais nepieciešamo dienu skaits, pilnai pasūtījuma izgatavošanai, stājas spēkā brīdī, kad ir veiktas abas augstāk minētās darbības – apmaksāta pilna elektroniskā rēķina apmaksa par veikto pasūtījumu un rakstiski (elektroniski) apstiprināts makets.

2.3.4.Saņemot samaksu par Precēm un piegādi, tiek izpildīts Pasūtījums un noteikts Preču piegādes termiņš:

2.3.4.1. Preču piegāde notiek 3-8 DARBA DIENU laikā, pēc apmaksas saņemšanas, ja prece ir BEZ apdrukas.

2.3.4.2Preču piegāde notiek 5-14 DARBA DIENU laikā, pēc apmaksas saņemšanas, ja prece ir AR apdruku.

2.3.4. Izgatavošanas termiņi, ikvienam pasūtījumam, pagarinās par tik dienām, par cik dienām Pircējs, kavējis rēķinā norādītā rēķina apmaksas datumu.
2.3.5. Izgatavošanas termiņu dienu skaits stājas spēkā, pēc rēķina apmaksas un /vai pēdējā maketa saskaņošanas, nākošās pilnās darba dienas, kas uzskatāma, par pasūtījuma izgatavošanas pirmo darba dienu.
2.3.6. Pārdevējs neuzsāk izgatavošanu nevienam pasūtījumam, kuram nav saņemta pilna apmaksa un/vai maketa rakstisks akcepts, kurš nosūtītsuz Pirceja e-pastu, kas norādīts apstiprinot pasūtījumu.
2.3.7. Laika posmā no Pasūtījuma veikšanas līdz rēķina apmaksai Pārdevējs preces nerezervē.
2.3.8. Katram pircējam Pārdevejs izgatavo 1(vienu) bezmaksas maketu pēc veiktā pasūtījuma norādītajiem komentāriem un papildus (ja nepieciešams) 2(divas) bezmaksas tā paša maketa korekcijas. Ja Pircējs vēlas papildus jaunu maketu, kas attiecināms uz to pašu pasūtījumu vai arī vairāk par 2 (diviem) maketa labojumiem, Pārdevējs informē Pircēju par tālāko maketu izmaksām, pirms to izstrādes, kas nosakāmas pēc maketētājam nepieciešamā laika patēriņa viena maketa izveidošanai vai korekcijas veikšanām esošajā maketā.
2.3.9. Saņemot elektroniskā rēķina apmaksu no Pircēja, Pārdevēs ir tiesīgi uzskatīt, ka visa rēķinā redzamā un salasāmā informācija Pircējam ir saprotama, pieņemama un pareiza kā ari Pārdevējs ir tiesīgs uzskatīt, ka Pircējs ir iepazinies ar tajā pašā e-pastā esošo saturu, kas attiecās uz pasūtījuma izgatavošanas un/vai piegādes termiņiem u.c. rakstisko informāciju.
2.3.10. Ja pēc sākotnēji noformētā pasūtījuma, sagatavotā rēķina apmaksas, Pircējs vēlas veikt pasūtījumā korekcijas, papildinot pasūtījumu, Pircējs par to informē Pārdevēju rakstiski e-pastā. Pārdeveja klientu apkalpošanas speciālists izvērtē korekciju veikšanas iespējas pasūtījumā un ir tiesīgi atteikt jebkādas korekcijas jau apmaksātā pasūtījumā un lūgt Pircējam par papildus precēm noformēt jaunu pasūtījumu caur internetveikalu.
2.3.11. Ja saņemto rēķinu, Pircēja vietā apmaksā cita persona, veicot maksājumu, šai personai, maksājuma mērķī obligāti jānorāda rēķina numurs un rēķinā redzamās personas vārds uzvārds un/vai nosaukums, par kuru maksājums tiek veikts. Pretējā gadījumā Pārdevējs nenes atbildību par savlaicīgi neizpildītu pasūtījumu un nesedz nekādus radušos zaudējumus Pircējam, saistībā ar pasūtījuma izpildes kavēšanos.
2.3.12. Slēdzot distances Līgumu, Pircējs piekrīt, ka pēc pasūtījuma izpildes, uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts elektronisks Nodokļa rēķins ar pirkuma informāciju, par izgatavoto pasūtījumu. Nodokļa rēķins ir elektronisks gala pasūtījuma rēķins un ir derīgs bez paraksta.

3. Preču/Pasūtījumu saņemšana.

3.1. Faktu, ka pircējs ir saņēmis preci, apliecina – Pasūtījuma saņemšana/izsniegšana uz vietas, klienta apkalpošanas speciālista uzraudzībā, Pārdevēja biroja telpās, Viestura ielā 10B, Jēkabpilī.

3.1.1. Pēc Pircēja izvēles, internetveikalā veikto Pasūtījumu var bez maksas saņemt uzņēmuma birojā – faktiskajā adresē – Viestura ielā 10B, Jēkabpilī.
3.1.2. Pēc tam, kad Pārdevējs ir sagatavojis Preces/ Pasūtījumu saņemšanai, Pircējs tiek informēts e-pastā, ka Preces/Pasūtījums ir sagatavotas saņemšanai.

3.1.3. Īpašumtiesības uz Preci, saņemot to klientu apkalpošanas centrā, pāriet Pircējam ar to brīdi, kad Pārdevējs nodod Preces/ Pasūtījumu Pircējam.

3.1.4. Saņemot Pasūtījumus veikalā, Pircējam ir pienākums norādīt pasūtījuma numuru vai nosaukt precīzu informāciju par fizisku vai juridisku personu uz kuras ir izrakstīts rēķins, gadījumos, ja pasūtījums noformēts e-pastā.;

3.1.5. Pasūtījuma saņemšanas brīdī Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, ir pienākums pārbaudīt Preču iepakojumu, daudzumu, kvalitāti, sortimentu, piederumus un komplektāciju, konstatējot Preču iepakojuma bojājumu, Preču daudzuma, kvalitātes, sortimenta, piederumu un komplektācijas neatbilstību (-as), Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, ir tiesības Preces nepieņemt;
3.1.6. Faktu, ka Pircējs ir saņēmis preci, apliecina Pasūtījuma saņemšana/izsniegšana uz vietas, klienta apkalpošanas speciālista uzraudzībā, Pārdevēja biroja telpās – Viestura ielā 10B, Jēkabpilī, uzrādot pasūtījuma numuru, vai saņemot sūtījumu bezkontaktā pēc sava pasūtījuma numura.

3.1.7. Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, pieņemot Pasūtījumu, tiek pieņemts, ka Preces ir pārbaudītas un nodotas kārtīgā iepakojumā, Preču daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un komplektācija atbilst Pasūtījumam un distances Līguma nosacījumiem.

3.2. Faktu, ka pircējs ir saņēmis preci, apliecina – Saņemot veikto Preču Pasūtījumu ar kurjera piegādi uz adresi – pircēja paraksts uz kurjera/pasūtījuma izsniedzēja elektroniskā termināla;

3.2.1. Pēc Pircēja izvēles, internetveikalā veikto Pasūtījumu piegādā transporta – loģistikas uzņēmums (turpmāk tekstā – Piegāde) uz Pircēja rēķina.
3.2.2. Atsevišķos Pārdevēja norādītajos gadījumos un gadījumos, kas pasūtījuma vērtība pārsniedz 100,00 EUR bez PVN un Piegāde ir Latvijas Republikas valsts robežās, Pasūtījumi tiek piegādāti uz Pārdevēja rēķina.
3.2.3. Pircējs, pasūtījuma veikšanas brīdī, izvēloties Pasūtījuma Piegādi ar kurjerpakalpojumu uz konkrētu adresi, apņemas norādīt precīzu Preču Piegādes adresi t.sk. LV pasta indeksu, saņēmēja vārdu un uzvārdu un kontakttālruni.
3.2.4. Standarta sūtījuma cena tiek automātiski aprēķināta veicot pasūtījumu un parādīsies pasūtījuma kopsavilkumā- kopējā summā, kopā ar norādīto piegādes adresi un visu saņēmēja kontaktinformāciju.
3.2.5. Pārdevējs nenes atbildību par kavētu sūtījumu Piegādi, gadījumos, kad Piegādi uz adresi kavē pats kurjerdienests. Šādos gadījumos, savlaicīgu pasūtījuma realizēšanu un nodošanu kurjerdienestam var pārbaudīt pēc sūtījuma izsekošanas numura.
3.2.6. Ja Pircējs pasūta vairākas Preces un kādu no precēm vēlas saņemt ar Piegādi ātrāk, kā pārējās, tad Pircējs apmaksā rēķinu par divām atsevišķām Piegādēm atbilstoši, katra sūtījuma svaram un izmēram.
3.2.7. Īpašumtiesības uz Preci pāriet Pircējam ar to brīdi, kad kurjers nodod Preces Pircējam. Preču nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risks pāriet Pircējam, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmis Pasūtījumu. Ja Preču pārvadātāju izvēlas pats Pircējs, un Pārdevējs nepiedāvāja šādu piegādes iespēju, šajā daļā norādītais risks pāriet Pircējam ar brīdi, kad Prece tiek nodota Pircēja izvēlētajam pārvadātājam.
3.2.8. Sūtījuma piegādes brīdī Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, ir pienākums kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi pārbaudīt sūtījuma iepakojuma un preces stāvokli.
3.2.9. Konstatējot sūtījuma iepakojuma bojājumu, Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, ir tiesības sūtījumu nepieņemt. Šādā gadījumā kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvis kopā ar Pircēju vai trešo personu, kuru norādījis Pircējs, aizpilda speciālu sūtījuma pārbaudes aktu, ko iesniedz kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvis, kurā norāda konstatētos bojājumus.
3.2.10. Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, pieņemot Pasūtījumu un parakstoties kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvja iesniegtajā datu uzkrāšanas ierīcē vai uz papīra piegādes apliecinājuma, tiek pieņemts, ka Pasūtījums ir piegādāts nebojātā sūtījuma iepakojumā un prece ir saņemta atbilstoša un nebojāta.
3.2.11. Piegādājot un nododot Pasūtījumu Pircēja norādītajā adresē, tiek pieņemts, ka Preces Pircējam ir nodotas, neņemot vērā to, vai to faktiski pieņem Pircējs, vai jebkura trešā persona, kas pieņēma Preces norādītajā adresē. Ja plānotajā Pasūtījuma piegādes dienā Preces netiek piegādātas, Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc plānotās Preču piegādes dienas, par to informē Pārdevēju.
3.2.12. Faktu, ka pircējs ir saņēmis preci, apliecina Pircēja vai jebkuras trešā personas, kas pieņēma Pasūtījumu norādītajā adresē paraksts uz kurjera/pasūtījuma izsniedzēja elektroniskā termināla, vai kurjera apliecinājums sistēmā par korekti un atbilstoši nosauktu PIN kodu preces saņemšanai.
3.2.13. Pretenzijas par to, ka pasūtījums nav piegādāts, pēc tam, kad pasūtījuma saņemšana ir apliecināta ar 3.2.12 punktā aprakstītajām metodēm, netiek pieņemtas.
3.2.14. Pircējam ir pienākums 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Pasūtījuma saņemšanas brīža pārbaudīt Preču personalizāciju un tās kvalitāti (ja Pasūtījumam tāda ir bijusi), atbilstību maketam, daudzumu, piederumus un komplektāciju. Ja Pircējs
norādītajā termiņā neizpilda šo pienākumu un neiesniedz Pārdevējam pretenziju, tiek pieņemts, ka Pasūtījumā esošās preces ir atbilstošas Pasūtījumam un daudzums, druka, kvalitāte, sortiments, piederumi u.c. komplektācija atbilst Līguma nosacījumiem.

3.3 Faktu, ka pircējs ir saņēmis preci, apliecina – Saņemot veikto Preču Pasūtījumu pakomātos – pircēja pašrocīga koda ievadīšana preces pasūtījuma izņemšanai.

3.3.1. Pēc Pircēja izvēles, internetveikalā veikto Pasūtījumu piegādā, uz pakomātu vai paku skapi, transporta uzņēmums uz Pircēja rēķina.
3.2.2. Atsevišķos Pārdevēja norādītajos gadījumos un gadījumos, kas pasūtījuma vērtība pārsniedz 100,00 EUR bez PVN un Piegāde ir Latvijas Republikas valsts robežās, Pasūtījumi tiek piegādāti uz Pārdevēja rēķina.
3.3.3. Pircējs, pasūtījuma brīdī izvēloties Preču piegādi uz pakomātu vai paku skapi, apņemas norādīt precīzu Pakomātu, saņēmēja vārdu un uzvārdu un kontakttālruni uz kuru tiks nosūtīta SMS brīdī, kad sūtījums tiks ievietots pakomātā.
3.3.4. Standarta sūtījuma cena tiek automātiski aprēķināta veicot pasūtījumu un parādīsies pasūtījuma kopsavilkumā – kopējā summā, kopā ar izvēlēto saņemšanas pakomātu vai paku skapi un visu saņēmēja kontaktinformāciju.
3.3.5. Ja Pircējs pasūta vairākas Preces un kādu no Precēm vēlas saņemt pakomātā vai paku skapī ātrāk, kā pārējās, tad Pircējs apmaksā rēķinu par divām atsevišķām Piegādēm uz pakomātu vai paku skapi, atbilstoši, katra sūtījuma izmēram.
3.3.6. Īpašumtiesības uz Preci pāriet Pircējam ar to brīdi, kad Pircējs saņem SMS par sava pasūtījuma atrašanos pakomātā. Preču nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risks pāriet Pircējam, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) Preces ir izņēmis. Ja Preces pārvadātāju izvēlas pats Pircējs, un Pārdevējs nepiedāvāja šādu piegādes iespēju, šajā daļā norādītais risks pāriet Pircējam ar brīdi, kad Prece tiek nodota Pircēja izvēlētajam pārvadātājam.
3.3.7. Pircējam ir pienākums 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Pasūtījuma piegādes brīža pārbaudīt Preču iepakojumus, daudzumu, kvalitāti, sortimentu, piederumus un komplektāciju. Ja Pircējs norādītajā termiņā neizpilda šo pienākumu un neiesniedz Pārdevējam pretenziju, tiek pieņemts, ka Preču iepakojums ir pienācīgā stāvoklī, bet daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un komplektācija atbilst Līguma nosacījumiem.
3.3.8. Faktu, ka pircējs ir saņēmis preci, apliecina PIN kods SMS formātā un Pircēja pašrocīga koda ievadīšana preces Pasūtījuma izņemšanai pakomātā vai paku skapī.
3.3.9. Ja pircējs. veicot pasūtījumu, pie kontaktinformācijas, piegādi uz pakomātu ir norādījis nepareizu tālruņa numuru, Pircējam nav tiesību izteikt Pārdevējam pretenzijas par Preču piegādi neatbilstošai personai.
3.3.1-. Pretenzijas par to, ka pasūtījums nav piegādāts, pēc tam, kad pasūtījuma saņemšana ir apliecināta ar 3.3.8. punktā aprakstītajām metodēm, netiek pieņemtas.

3.4. Pretenzijas par to, ka pasūtījums nav piegādāts, pēc tam, kad pasūtījuma saņemšana ir apliecināta ar kādu no augstāk minētajos punktos aprakstītajām metodēm, netiek pieņemtas.

4. Pārdevēja tiesības un pienākumi
4.1. Pārdevējs apņemas:
4.1.1. veltīt visas pūles, nodrošinot apstākļus, lai Pircējs varētu pienācīgi izmantot internetveikala sniegtos pakalpojumus;
4.1.2. cienīt Pircēja privātumu, Pircēja personas datus apstrādāt tikai šo Noteikumu un Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu noteiktajā kārtībā.
4.2. Pārdevējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma atcelt Pircēja pasūtījumu.
4.3. Pārdevējs apņemas Pircēja pasūtījumus izpildīt šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā un sazināties ar Pircēju, izmantojot Pircēja norādīto e-pasta adresi.
4.4. Ar šo Pircējs un Pārdevējs nepārprotami apstiprina, ka jebkura saziņa par pasūtījuma izpildi, kura tiek veikta ārpus 4.3. punktā minētajiem kanāliem pusēm nav obligāta, nav saistoša un nav vērā ņemam nekādos strīdus apstākļos.
4.5. Pārdevējs apņemas pirms pasūtījuma veikšanas informēt Pircēju par preču izmaiņām noliktavā, par preču pieejamību, personalizācijas cenu izmaiņām, papildizdevumiem u.c. cenu, vai citu Pasūtījumam nepieciešamo realizācijas detaļu izmaiņām.
4.6. Kad Pārdevējs jau ir pieņēmis izpildīšanai Pircēja pasūtījumu, par šī Pasūtījuma izpildīšanai nozīmīgu 4.5 punktā minēto detaļu izmaiņām Pircējs tiek informēts, izmantojot e-pastu, kas norādīts veicot Pasūtījumu
4.7. Saskaņā ar Noteikumu nosacījumiem Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās Preces (ja Pasūtījumu veicot ir izvēlēta Piegādes opcija) un pieņemt Pircēja atpakaļ nosūtītās preces
4.8. Pārdevejs ir tiesīgs izmantot Pircēja apdrukātos produktus mārketinga nolūkos savos kanālos, tostarp sociālajos medijos, mājas lapā, reklāmās un citos publicitātes materiālos, bez papildus saskaņošanas ar Pircēju.
4.9. Pārdevejs apņemas ievērot visas šajos Noteikumos norādītās prasības.
4.10. Pārdevējs apņemas izpildīt pārējos pienākumus, kurus tam uzliek Noteikumi un Latvijas Republikas tiesību akti.

5. Garantija
5.1. Visām precēm un to kopējām fiziskajām īpašībām, kā piemēram, funkcijām, preces vispārīgajai kvalitātei, caurumiem, vizuālajam defektam u.c. parametriem (izņemot personalizāciju) garantijas laiks ir noteikts 14 (četrpadsmit) dienas no Preču saņemšanas vai Piegādes datuma. Ja Pircējs14 (četrpadsmit) dienu laikā neinformē Pārdevēju par preces funkcijām, preces vispārīgo kvalitāti, caurumiem, vizuālajiem defektiem, plīsumiem, plaisām, sliktu kvalitāti, neatbilstību izmēriem u.c. preces defektiem, Pircējam nav tiesību šādas pretenzijas izvirzīt pēc tam.
5.2. Preču 14 (četrpadsmit) dienu garantija attiecās uz preces vispārējo stāvokli, atbilstību parametriem, atbilstību krāsām, atbilstību preces attēliem, preces bojājumiem – caurumiem, plīsumiem u.c. parametriem, kas nav apzināti radīti bojājumi vai bojājumi, kas radušies neatbilstošas preces izmantošanas vai uzglabāšanas rezultātā.
5.3. Personalizācijas garantijas un attiecīgi preču apmaiņas laiks ir noteikts 1 (viens) gads no Preču izgatavošanas datuma.
5.4. Faktu par pasūtījuma izgatavošanas datumu apliecina, elektroniski sagatavotais nodokļa rēķins, kas kalpo, par Preču iegādes apliecinājumu un garantijas atskaites datumu.
5.5. Neatkarīgi no datuma, kurā Pircējs Preci/Pasūtījumu izņem vai saņem, garantija visām tekstila precēm stāja spēkā no to izgatavošanas brīža, attiecīgi no brīža, kad Pasūtījumam tiek izveidots gala dokuments un tas ir uzskatāms par pabeigtu.
5.6. Gadījumā, ja 1 (viena) gada laikā, Pircējs konstatē preces apdrukas vai citas personalizācijas defektu uz Preces, Pircējam ir tiesības vērsties pie Pārdevēja,
sākotnēji rakstot uz e-pastu [email protected], norādot pasūtījuma numuru, aprakstot situāciju un pievienojot defekta attēlus, un lūdzot preci pārtaisīt.
5.7. Pārdevējam ir pienākums 14 dienu laikā, konstatēt sūdzības atbilstību, nepieciešamības gadījumā lūdzot lietotāju uzrādīt pašu preci taustāmā formātā, secināt defekta rašanās iemeslu un labot esošo vai nodrošināt pilnībā jaunu preci vai ekvivalentu, lietotājam, atbilstoši sākotnējam pasūtījumam.
5.8. Pircējs ir atbildīgs par Preces nogādāšanu Pārdevējam, nodrošinot iepakojumu, lai pasargātu Preci no bojājumiem transportēšanas laikā līdz Pārdevējam. Par transportēšanas laikā Precei radītiem bojājumiem, ja to iemesls bijis nepietiekams preces iepakojums, ir atbildīgs Pircējs.
5.9. Ja sūdzības iemesls tiek konstatēts – preces nepareiza lietošana, kopšana, mazgāšana, tīrīšana, uzglabāšana u.c. parametri, Pārdevejs nemaina šādas preces garantijas ietvaros un rakstiski e-pastā par to informē Pircēju. Pircējs Preci var saņemt atpakaļ Viestura ielā 10B, Jēkabpilī.
5.10. Gadījumos, ja Precei/Pasūtījumam ir drukas vai citas personalizācijas defekts, neatbilstība, bojājums, Pārdevejs, garantijas ietvaros nodrošina TIKAI pašu preču labošanu vai maiņu. Garantijas ietvaros neietilpst naudas atgriešana.
5.11. Gadījumos, kad Pārdevējam, preces defektu vai neatbilstību ir iespējams noteikt nekavējoties pēc Pircēja iesūtītajiem fotoattēliem, Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no sūdzības saņemšanas informē Pircēju par iespējamajiem risinājumiem un/vai tuvāko datumu Preces maiņai vai labošanai.
5.12. Gadījumos, kad Pircēja sūdzība ir acīmredzama (ar vai bez Personalizācijas) un nosakām kā Pārdevēja atbildība, Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no sūdzības saņemšanas informē Pircēju par iespējamajiem risinājumiem un/vai tuvāko datumu Preces maiņai vai labošanai. Šādos gadījumos Preces atgriešanas vai apmaiņas izdevumus sedz Pārdevējs par apmaiņas vai labojumu kārtību informējot Pircēju.
5.13. Jauno Preci Pircējam nav tiesību saņemt, kamēr nav nokārtota, kļūdainās, defektētās, bojātās Preces atgriešana.
5.14. Pretenziju par jebkuru Preci (ar vai bez Personalizācijas) noteiktajos garantiju termiņos, var iesniegt TIKAI Pasūtījuma veicējs, atbilstoši Pasūtījumā aizpildītajai informācijai.
5.15. Preču garantija neattiecās:
5.15.1. Ja Preces izmēra neatbilstības nobīde, internetveikalā redzamajiem izmēriem / parametriem ir 2% (divi procenti) vai mazāk.
5.15.2. Ja Pircējs veic atkārtotu pasūtījumu ar personalizāciju, balstoties uz iepriekšējā pasūtījuma preces parametriem un nav iepazinies ar aktuālo Preces tehnisko karti vai nav lūdzis to individuāli precizēt Pārdevējam un ir kļūdaini noformējis pasūtījumu ar personalizāciju neatbilstoši sev vēlamajiem izmēriem.
5.15.3. Ja Pārdevējs, pirms preču personalizācijas ir informējis Pircēju par Preču neatbilstību personalizācijai vai failu neatbilstību Personalizējamai Precei.
5.15.4. Ja Prece ir ar izšuvumu, vai ādas uzšuvi un tādēļ zaudē savu oriģinālo funkciju.
5.15.5. Ja Prece ir kopta neatbilstoši uz Preces vai Preces iepakojumā līdzi esošajai kopšanas un lietošanas informācijai vai Pārdevēja papildus preču kopšanas pievienotajiem marķējumiem.
5.15.6. Ja Prece ir uzglabāta neatbilstošā vietā (saulē, mitrumā, ūdenī, pārāk sausās vai mitrās telpās, āra apstākļos u.c. gadījumos).
5.15.7. Ja Precei ir uzskatāms defekts, bet tā jau ir lietota un ir papildus bojāta Pircēja uzvedības rezultātā (piemēram, sasmērēta, sašvīkāta, saplēsta utt.).
5.15.8. Ja preces defekts, bojājums nosakāms, kā apzināti, manuāli veidots.

6. Atteikuma tiesības
6.1. Pircējam, ir tiesības, nenorādot iemeslu, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atkāpties no pirkuma līguma (ja vien tajā nav personalizētas preces), izmantojot atteikuma tiesības, paziņojot Pārdevējam par Pircēja lēmumu atkāpties no līguma. Pircējs nevar izmantot šīs tiesības, ja Pircējs nav patērētājs, kā arī Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā minētajos gadījumos.
6.2. Pircējam ir tiesības atteikties no preces bez apdrukas vai cita veida personalizācijas, 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas vai Piegādes brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli ar Atteikuma tiesību veidlapu. Atteikuma vēstuli un veidlapu Pircējs sūta uz e-pastu [email protected].
6.3. Ja Pircējs atkāpjas no pirkuma līguma, kamēr prece viņam vēl nav piegādāta, Pircējam ir jāinformē par to Pārdevējs, rakstot uz e-pastu [email protected]. Pircēja atteikums tiek noformēts kā pasūtījuma anulēšana, un apmaksāta pasūtījuma gadījumā, Pircējam tiek nosūtīta Iesnieguma forma maksājuma atgriešanai.
6.4. Lai atteiktos no preces, Precei, no kuras Pircējs atsakās, jābūt nesabojātai, nezaudējušai preču izskatu (nesabojātas etiķetes, aizsargplēves u. tml.), kā arī tā nedrīkst būt lietota. Visām atgriežamajām Precēm jābūt ar autentiskām etiķetēm, aizsargmaisiņiem un ar tādiem pašiem piederumiem, ar kādiem tās tika pārdotas. Atgriežamajām Precēm jābūt kārtīgā oriģinālā iepakojumā tādā pašā sastāvā, kādā Pircējs to bija iegādājies. Kopā jāatgriež arī par Precēm saņemtās dāvanas, ja tādas bijušas.
6.5. Ja prece neatbilst, kādam no 6.4. punktā minētajiem kritērijiem, Pārdevējam ir tiesības preci atpakaļ nepieņemt no noraidīt Pircēja atteikuma tiesības.
6.6. Pircējam ir pienākums nodot Pārdevējam Preci ne vēlāk kā 7 (septiņu) dienu laikā kopš Pārdevēja informēšanas par Atteikuma tiesību izmantošanu. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs.
6.7. Pircējam ir pienākums Preci (iepriekš saskaņojot) atgriezt uzņēmuma faktiskajā adresē ar skaidri salasāmu pasūtījuma numuru un kontaktpersonas informāciju uz iepakojuma – Viestura ielā 10B, Jēkabpili. Šādos gadījumos transporta izdevumus par preces nogādāšanu uz Pārdevēja adresi sedz Pircējs.
6.8. Pircējs ir atbildīgs par Preces nogādāšanu Pārdevējam, nodrošinot iepakojumu, lai pasargātu Preci no bojājumiem transportēšanas laikā līdz Pārdevējam. Par transportēšanas laikā Precei radītiem bojājumiem, ja to iemesls bijis nepietiekams preces iepakojums, ir atbildīgs Pircējs.
6.9. Pēc preces saņemšanas Pārdevējs izvērtē Preces atbilstību tās sākotnējam stāvoklim.
6.10. Ja Prece Atteikuma tiesību izmantošanas periodā ir lietota, pārsniedzot tās pārbaudei un īpašību noskaidrošanai nepieciešamās robežas, tai skaitā lielākā mērā, kā to varētu izdarīt pirms Preces iegādes parastā veikalā vai Prece atdota bez iepakojuma (arī bojāts) vai nepilnā komplektācijā, tādējādi samazinot Preces vērtību, Pārdevējam ir tiesības aprēķināt vērtību, kādu Prece ir zaudējusi, un ieturēt šo summu no preces sākotnējās vērtības.
6.11. Pēc atgrieztās Preces novērtējuma Pārdevējs ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā atgriež naudu Pircēja kontā.

6.12. Ja Pircējs atgriež Preces Pārdevējam, izmantojot atteikuma tiesības, piegādes maksa Pircējam netiek atmaksāta. Atmaksāta tiek tikai un vienīgi preces vērtība.
6.13. Atteikuma tiesības ir tiesīgs izmantot TIKAI tas Pircējs, kurš ir arī Patērētājs un attiecīgi tikai tā persona, kura ir veikusi sākotnējo pasūtījumu, akceptējusi šos lietošanas noteikumus un tādā veidā parakstījusi Distances līguma noteikumus. Tāpat atteikuma tiesību ietvaros, nauda var tikt atgriezta TIKAI uz to bankas kontu, no kura tika veikts maksājums, tādējādi nodrošinot tikai godīgu un caurskatāmu naudas plūsmu.
6.14. Atteikuma tiesības nav spēkā sekojošos gadījumos:
6.14.1. Ja pasūtījums veikts ar Dāvanu karti;
6.14.2. Ja iegādātas iepakotas preces, kuras pēc piegādes ir izpakotas un nav derīgas atpakaļatdošanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ;
6.14.3. zīdaiņu apģērbs;

6.14.4. Ja prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta (Saskaņā ar MK noteikumiem Nr.255 par Distances līgumu, punktu 22.3.)
6.15. Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”. Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

7. Pircēja tiesības un pienākumi
7.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces un pasūtīt pakalpojumus www.drukasnams.lv šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.
7.2. Pircējam ir tiesības atcelt pasūtījumu šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.
7.3. Pircējam ir tiesības atkāpties no Līguma šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.
7.4. Pircējam ir tiesības iegādātās preces apmainīt vai atdot atpakaļ šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.
7.5. Pircējam ir tiesības pieprasīt Pārdevējam, attiecīgā pasūtījuma numura preces, kas ražošanas procesā, radušās ar drukas defektiem, vai ir nepilnīgas, vai jau ar veiktu apdruku un gravējumu, kurām konstatētas neatbilstības, uzņēmuma kvalitātes standartu politikai un standartiem, vai kopumā ir fiksēti preces defekti, nenodot labdarībai, pretējā gadījumā, preces, kas ražošanas laikā ir konstatētas ar drukas, gravējumu, materiāla, vizuālā izskatā u.c. defektiem, automātiski tiek nodtas labarības mērķiem Latvijas Republikas teritorijā.
7.6. Pircējam ir citas tiesības, kas noteiktas šajos Noteikumos, Privātuma politikā, www.idejudruka.lv izmantošanas noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos.
7.7. Pircējs apņemas pirkuma formā sniegt tikai pareizu un pilnīgu informāciju. Mainoties reģistrācijas formā norādītajai informācijai, Pircējam ir pienākums nekavējoties to atjaunot.
7.8. Pircējs apņemas godīgi un pareizi izmantot internetveikalu, nekaitēt tā darbam vai stabilai darbībai. Ja Pircējs neievēro šo saistību, Pārdevējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot, apstādināt (izbeigt) Pircēja iespēju izmantot interneta veikalu un Pārdevējs neatbild ne par kādiem ar to saistītiem Pircēja zaudējumiem.
7.9. Pircējam ir pienākums samaksāt par pasūtītajām Precēm un pieņemt tās šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.
7.10. Neskatoties uz pienākumiem, kas paredzēti citos Noteikumu punktos, Pircējs apņemas pirms Preces lietošanas sākuma (tajā skaitā arī pirms tās salikšanas kopā, montāžas un tml.) apskatīt Preci un pārliecināties, ka saņemtā Prece ir tā, kuru Pircējs pasūtīja.
7.11. Pircējam ir pienākums, savu pasūtījumu izņemt 3 (trīs) mēnešu laikā, no brīža, kad Pircējam nosūtīta elektroniska ziņa, ka pasūtījums ir gatavs. Ja pasūtījums/preces netiek izņemtas 3 (trīs) mēnešu laikā, Pārdevējam ir tiesības, attiecīgajā pasūtījumā esošās preces, nodot labdarības mērķiem vai iznīcināšanai.
7.12. Pircējam ir tiesības jebkurā laikā, pirms pasūtījuma apstiprināšanas vai pēc tā, rakstiski informēt Pārdeveju, nosūtot e-pastu uz [email protected], ar pieprasījumu neizmantot viņa pasūtītās preces mārketinga nolūkos, minot konkrēto pasūtījuma/rēķina references numuru.
7.13. Pircējam ir pienākums ievērot citas šajos Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos paredzētās prasības.
7.15. Pircējam, izmantojot Internetveikalu www.drukasnams.lv, jāpilda savas saistības, jāievēro Distances līguma Noteikumi, Privātuma politika un citi noteikumi. Pircējs nedrīkst pārkāpt Latvijas Republikas tiesību aktus.
7.16. Pircējam ir jāmaksā par pasūtītajām precēm vai pakalpojumiem un tie jāpieņem šo Noteikumu noteiktajā kārtībā. Ja Pircējs izvēlas preces saņemt Veikalā, Pircējam tās izvēlētajā Veikalā jāizņem Noteikumos noteiktajā termiņā.

8. Atbildība
8.1. Pircējs ir atbildīgs par prettiesiskām darbībām, kuras veic, izmantojot www.drukasnams.lv.
8.2. Pircējs atbild par darbībām, kas veiktas, izmantojot internetveikalu, tajā skaitā, par pirkuma formā sniegto datu pareizību. Pircējs uzņemas atbildību par sekām, kas radās reģistrācijas formā sniegto datu kļūdu vai neprecizitātes dēļ.
8.3. Pircējs ir pilnībā atbildīgs, par saturu, ko augšupielādē interneta vietnē www.drukasnams.lv, veicot pasūtījumu ar personalizāciju.

8.4. Pircējs pilnībā nes atbildību par visu failu, dizainu, mākslas darbu, veidojumu u.c. grafiskā dizaina elementu autortiesībām.
8.5. Pārdevējs atbild, par visām precēm ar defektu, kas radušās, konkrētā pasūtījuma numura realizēšanas laikā. Visas preces, kurām radies defekts ražošanas laikā, kas nav nododamas Pircējam, kā gala pasūtījums, tiek uzglabātas 6 (sešus) mēnešus un pēc 6 (sešiem) mēnešiem tiek utilizēts.
8.6. Pārdevējs ir atbildīgs par aizmirstu, vai ignorētu pasūtījumu uzglabāšanu, atbilstošos apstākļos, 6 (sešus) mēnešus.
8.7. Ja 6 (sešu) mēnešu laikā Pircējs savu pasūtījumu nav izņēmis, Pārdevējs ir atbildīgs par Pircēja informēšanu, ka veiktais pasūtījums tiek utilizācijai saskaņā arī šī līguma noteikumiem.
8.8. Pārdevējs ir atbildīgs par preču iznīcināšanas kārtību, bet nav atbildīgs Pircēja priekšā uzrādīt iznīcināšanas dokumentāciju.
8.9. Aizpildot pirkuma formu internetveikalā, Pircējs atbild par savu pieslēgšanās datu uzglabāšanu un (vai) nodošanu trešajām personām. Ja interneta veikalā sniedzamos pakalpojumus izmanto trešās personas, pieslēgušās internetveikalam, izmantojot Pircēja pieslēgšanās datus, Pārdevējs šādu personu uzskata par Pircēju un Pircējs atbild par visām šādas trešās personas darbībām, kas veiktas interneta veikalā.
8.10. Pārdevējs, ciktāl tas nav pretrunā ar piemērojamiem tiesību aktiem, tiek atbrīvots no jebkādas atbildības tajos gadījumos, kad zaudējumi rodas tāpēc, ka Pircējs, neņemot vērā Pārdevēja rekomendācijas un savas saistības, neiepazinās ar šo Distances līgumu, šiem Noteikumiem un Privātuma politiku un citiem Noteikumos norādītajiem dokumentiem, lai gan šāda iespēja tam tika nodrošināta.
8.11. Pircējam ir pienākums nodrošināt savu pieslēgšanos internetveikalam datu drošu uzglabāšanu un tos neatklāt, kā arī nodrošināt, ka dati ir zināmi tikai pašam un datus izmanto tikai pats Pircējs, kā arī nenodot un arī citos veidos neradīt iespēju citām personām ar šiem datiem iepazīties vai tos izmantot. Ja rodas aizdomas, ka pieslēgšanās datus varēja uzzināt cita persona, nekavējoties jāpaziņo par to Pārdevējam, kā arī nekavējoties jāinformē Pārdevējs par pieslēgšanās interneta veikalam datu pārkāpumu vai izpaušanu. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja atpazīšanas kodu, uzskatāmas par Pircēja veiktām, un Pircējs uzņemas pilnu atbildību par šādu darbību sekām.
8.12. Par Līguma, kas noslēgts izmantojot internetveikalu, pārkāpumu puses atbild Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
8.13. Gadījumā, ja Pārdevējs pārkāpj šo Noteikumu nosacījumus, tas ir atbildīgs par Pircējam radušos kaitējumu vai zaudējumiem, kas radās, kā šo Noteikumu pārkāpuma paredzamās sekas. Kaitējums vai zaudējumi tiek uzskatīti par paredzamiem, ja tie ir acīmredzami Pārdevēja pārkāpuma sekas vai, ja šādu kaitējumu vai zaudējumus Pārdevējs un Pircējs apzinājās Līguma slēgšanas brīdī.
8.14. Pārdevējs piegādā Preces tikai mājsaimniecības vajadzībām un personīgai lietošanai. Pircējs apņemas neizmantot pārdodamās Preces komerciālos, uzņēmējdarbības vai tālākpārdošanas nolūkos, un Pārdevējs nebūs atbildīgs par jebkādu Pircēja negūto peļņu, uzņēmējdarbības zaudējumiem, darbības traucējumiem vai zaudējumiem saistībā ar zaudētām uzņēmējdarbības iespējām.
8.15. Pārdevējs neatbild par citu uzņēmumu vietnēs sniegto informāciju, pat ja Pircēji nokļūst šajās vietnēs, izmantojot Pārdevēja interneta veikalā esošo norādi.

9. Privātuma politika

9.1. Informācija, kāda tiek saglabāta:
9. 1.1. Pārdevējam ir tiesības ievākt, uzglabāt un izmantot tādus klienta Personas datus, kas ir nepieciešami komercdarbības veikšanai, kā arī pienākumu izpildes vajadzībām atbilstoši normatīvo aktu prasībām: klienta datora datus un datus par klienta apmeklējumiem un šīs vietnes lietošanu (tostarp IP adresi, ģeogrāfisko atrašanās vietu, pārlūkprogrammas veidu un versiju, operētājsistēmu, apmeklējuma laiku, lapu skatījumus un vietnes navigāciju); datus saistībā ar jebkādiem darījumiem, kas notiek starp klientu un Pārdevēju; datus, kurus klients sniedz, lai reģistrētos internetveikalā; datus, kurus Pircējs sniedz, lai pierakstītos uz tīmekļa vietnes pakalpojumiem, e-pasta paziņojumiem un jaunumiem; jebkādu citu informāciju, kuru Pircējs ir izvēlējies Pārdevējam paziņot.
 
 10. Sīkfaili (Cookies):
 10.1. Pārdevejam ir tiesības vākt datus par tīmekļa vietnes lietotāju, izmantojot sīkdatnes (Cookies), lai uzlabotu lietotājiem pieejamos pakalpojumus.
10.2. Sīkdatne jeb sīkfails ir tīmekļa servera nosūtīta neliela teksta virkne klientam, kura tiek saglabāta lietotāja datorā kā parasta datne.
 10.3. Ar tās palīdzību serveris var identificēt lietotāju, pārbaudot klienta atsūtīto sīkdatni.
 10.4. Visbiežāk sīkdatnes izmanto lietotāju autentifikācijai (lietotājam ievadot savu lietotājvārdu un paroli, serveris nosūta uz lietotāja datora unikālu teksta virkni, pēc kā vēlāk var noteikt, ka lietotājs ir pieslēdzies sistēmai), sesijas uzturēšanai, kā arī specifiskas informācijas saglabāšanai par lietotāju.
 10.5. Izmantojot sīkdatnes, lietotājs veido tīmekļa vietni atbilstoši savām vēlmēm un interesēm.
 10.6. Sīkdatnes ir iespējams arī nobloķēt, bet, tiklīdz tas ir izdarīts, var rasties problēmas, jo var nestrādāt kāda no tīmekļa vietnes piedāvātajām funkcijām vai pat liegta piekļuve pie tās.
 
 11. Datu drošība:
 11.1. Pārdevējs apņemas nodrošināt apstrādāto klienta Personas datu pareizību un pilnīgumu, kā arī to konfidencialitāti.
 11.2. Pielietosim visus piemērotos līdzekļus un rīkus, lai novērstu jebkādu klienta Personas datu zudumu, izmainīšanu vai ļaunprātīgu izmantošanu.
 11.3. Pārdevejsvapņemas nenodot klienta Personas datus organizācijai vai jebkādai citai personai, kas atrodas valstī, kurā nav nodrošināts adekvāts personas datu aizsardzības līmenis, izņemot šādus gadījumus:
 11.3.1. nodošana ir nepieciešama, lai noslēgtu līgumu ar klientu vai izpildītu līgumu ar klientu;
 11.3.2. nodošana ir nepieciešama, lai noslēgtu vai izpildītu līgumu, kas noslēgts klienta interesēs;
11.3.3. nodošana ir atļauta saskaņā ar piemērojamo normatīvo aktu prasībām;
 11.3.4. klients ir devis savu piekrišanu.
 
12. Datu izmantošana:
12.1. Uzkrātos klienta Personas datus Pārdevējs  izmantos, lai:
 12.1.1. izpildītu pasūtījumus;
 12.1.2. palīdzētu  uzlabot portālu un informācijas pieejamību klientam tiešsaistē;
 12.1.3. dotu klientam iespēju izmantot vietnē pieejamos pakalpojumus;
 12.1.4. nosūtītu klientam konkrēti pieprasītos e-pasta paziņojumus;
 12.1.5. nodrošinātu klientam informāciju par produktiem un pakalpojumiem;
 12.1.6. pasūtījuma izdarīšanai, klientu atbalstam, maksājumu veikšanas un pakalpojumu sniegšanas vajadzībām;
 12.1.7. risinātu klienta vai par klientu iesniegtus jautājumus un sūdzības attiecībā uz tīmekļa vietni;
 12.1.8. citādi saskaņā ar piemērojamiem normatīviem aktiem.
 12.2. Pārdevējst apstrādās klienta Personas datus tikai godprātīgi un atbilstoši likumam un neizmantos klienta Personas datus nolūkiem, kas neatbilst mērķiem, kuru dēļ Pārdevējs ir saņēmis Personas datus.
 
 13. Datu aktualizācija:
 13.1. Pārdevējam ir tiesības atklāt informāciju par klientu saviem darbiniekiem, amatpersonām, pilnvarotajiem, piegādātājiem tiktāl, ciktāl tas ir pamatoti nepieciešams šajā privātuma politikā noteiktajiem mērķiem.
 13.2. Papildus Pārdevējam ir tiesības atklāt klienta Personas datus:
 13.2.1. tādā apmērā, kādā to nosaka likums;
 13.2.2. saistībā ar jebkādu tiesvedību vai iespējamu tiesvedību;

13.2.3. lai noteiktu, izmantotu vai aizstāvētu Pārdevēja likumiskās tiesības (tostarp informācijas sniegšana citām personām, lai novērstu krāpšanu un samazinātu kredītrisku);

13.2.4. jebkurai personai, kura pēc Pārdevēja pamatota uzskata varētu vērsties tiesā vai citā kompetentā iestādē šādu Personas datu atklāšanas nolūkos, gadījumos, kad pēc mūsu pamatota ieskata šāda tiesa vai iestāde varētu pamatoti pieprasīt minēto Personas datu atklāšanu.
 13.3. Izņemot šajā privātuma politikā norādītajos gadījums, Pārdevējs neatklās klienta Personas datus trešajām personām.
 
 14. Starptautiskā datu pārsūtīšana:
 14.1. Pārdevejam ir tiesības ievākto informāciju uzglabāt, apstrādāt un pārsūtīt uz jebkuru valsti, kurā darbojamies, lai būtu iespējams izmantot šo informāciju saskaņā ar šo privātuma politiku.
 14.2. Attiecībā uz klienta Personu datiem, kas nodoti uz citu valsti, var tikt piemēroti attiecīgās valsts normatīvie akti, ieskaitot normatīvie akti attiecībā uz valsts drošību, terorisma apkarošanu, kas var atļaut tiesībsargājošām iestādēm vai uzraudzību īstenojošām iestādēm piekļūt privātpersonu rīcībā esošai informācijai.
 14.3. Personas dati, kurus klients iesniedz publicēšanai tīmekļa vietnē, tiek publiskoti internetā un ar interneta starpniecību var kļūt pieejami visā pasaulē, līdz ar to Pārdevējam nav iespējams novērst citu personu veiktu šādas informācijas izmantošanu vai ļaunprātīgu izmantošanu. Klients skaidri izsaka savu piekrišanu šādai personas datu pārsūtīšanai.

15. Citi noteikumi:
 15.1. Ja piekļūšana Internetveikalam, reģistrācija Internetveikalā vai Pasūtījuma veikšana Internetveikalā nav iespējama vai ir traucēta tehnisku vai no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ, Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem Pircēja vai trešo personu zaudējumiem
 15.2. Pārdevējs neatbild par sekām, ja Pircēja datora vai monitora īpatnību dēļ Pircēja datora monitorā redzamo Internetveikala Preču attēls pēc jebkādām pazīmēm atšķiras no Preču izskata dabā.

Drukas Nams | Drukas un reklāmas aģentūra
Privātuma pārskats

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai mēs varētu nodrošināt jums vislabāko iespējamo lietošanas pieredzi. Sīkdatņu informācija tiek saglabāta jūsu pārlūkprogrammā un veic tādas funkcijas kā atpazīšana, kad atgriežaties mūsu vietnē, un palīdz mūsu komandai saprast, kuras vietnes sadaļas jums šķiet visinteresantākās un noderīgākās.